Casal Esportiu Granollers – SETMANA 1

Hola famílies!

Com bé sabeu aquesta setmana ja hem iniciat el casal esportiu Granollers amb moltes ganes que teníem on els infants han conegut els seus monitors o monitores amb l’objectiu de passar-ho molt bé i si és possible poder fer noves amistats.

El primers dies hem fet jocs de coneixença per tal de trencar el gel i agafar confiança entre nosaltres, els infants han conegut el funcionament per tal d’agafar la rutina del dia a dia. El Casal està dividit en quatre categories prebenjamins, benjamins, alevins i infantils. La primera hora fem jocs o circuits per activar el cos abans d’esmorzar, un cop agafem forces després fem alguna dinàmica  abans d’entrar a piscina els grups que no entren es queden fent competicions al pavelló. Aquest any tenim la sort com l’any passat de poder anar cada dia a piscina de 11h a 13h així podem combatre millor la calor.

Com a novetat com bé sabeu molts de vosaltres, aquest any el Tour passa per Granollers i el dimarts vam anar al palau d’esports a veure un vídeo sobre el recorregut també ens van donar samarretes, bolígrafs i moltes més coses…  el dijous vam fer unes pancartes amb missatges per animar a els ciclistes per poder anar a mirar la cursa el pròxim dilluns.

Aquests dies ens han passat volant, i ja tenim ganes de la següent setmana per seguir disfrutant i fer esport.